17 de juliol del 2013

EXPLORAR


Com a mare, sovint tinc la sensació de “fer poc” per la meva filla; aquella impressió –em sembla que compartida!- que el temps s’escola sense treure’n el màxim profit. Quan tinc aquest tipus de pensaments, em reconforta revisar les fotos i adonar-me que sabem viure amb intensitat.

Un dia d’aquests, ordenant imatges relacionades amb el joc, em vaig adonar de la diversitat d’activitats d’experimentació que hem pogut compartir. Explorant ens hem obert al món i a les seves impressions. Hem arrossegat, tirat, recollit, tibat, estripat, rodolat, rascat... Hem descobert com es porten els objectes en l’espai. Hem donat usos no convencionals a objectes que sí que ho eren. I, sobretot, ens hem comunicat i entusiasmat!

 La facilitat per embolicar-se...

...la passió pels estris de cuina...

...les primeres construccions amb alçada...

...tapar, destapar, amagar, amagar-se i trobar-se de nou!

I fer volar la imaginació!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada